🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتخابات ..

(ثبت: 1018) اسفند 26, 1394 

بسمه تعالی

قلب ها را عشق از مهر و وفا پر کرده است

کلبه ی درویش را صلح و صفا پر کرده است

گنبد مسجد که می سازند در بالای شهر

پایه ی گلدسته هایش را ریا پر کرده است

صورت آیینه در دیوار مسجد زخم داشت

خورجین دین فروشان را طلا پر کرده است

سبحه ی صد دانه بعد از این نمی آید به کار

جا نماز شیخ را نقش و نما پر کرده است

سفره ی عابد کمی از سجده طولانی تر است

دست های بینوایان را دعا پر کرده است

دادگاه دزد یعنی رونق فقر و فساد

گوش ما را وعده های نا بجا پر کرده است

انتخابات است فردا در میان عقل و عشق

جعبه ی آرای ما را آشنا پر کرده است

چاه خالی بود یوسف را به یغما برده اند

مصر را آوازه ی آن دلربا پر کرده است

 

 

 

 

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 27, 1394

    خورجین دین فروشان را طلا پر کرده ست

    ….

    مرحبااااا استاد مهدی پور

    مرحبااااا

    و سلام

    خیلی عاااالی بود….

    زنده باشین

    یاحق

    • جواد مهدی پور

      اسفند 27, 1394

      سلام و عرض ادب محضر بانوی صفای مهربان

      از حضور همیشه سبزو گرمتان بسیار سپاسگزارم

      ممنونم که از لطفتان سر شارم می کنید

      برایتان آرزوی سر بلندی دارم

      پیشاپیش عید نورزتون مبارک باد

      ایام بکام

  2. علی معززی

    اسفند 27, 1394

    سلام دوست عزیز

    بسیار عالی….

    • جواد مهدی پور

      اسفند 28, 1394

      سلام و عرض ادب محضرتان جناب معززی گرانقدر

      سپاسگزارم از حضور سبز شما

      درود های فراوان

  3. عسل رادمنش

    اسفند 29, 1394

    سلام و مهر استاد گرامی

    بسیار زیبا/عیدتون مبارک

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 29, 1394

    درود بر شما جناب مهدی پور گرامی

    بسیار عالی بود

    سلامت و سعادتمند باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا