🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتفاضه

(ثبت: 235114) دی 18, 1399 

 

عشق امروز پيچ و تابى نوش كرد

ناله هاى گودكان را گوش كرد

سينه ها سوراخ تركشهاى خصم

لاله را در خون خود مدهوش كرد

 

تقديم به كودكان يمن و فلسطين

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما
    عااالی…
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا