🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتڟارت…

(ثبت: 222828) فروردین 8, 1399 

 

در انتظارت،
روزگارم پیر شد
ای که ميخواهی بيايی دیر شد
تا به کى در انتظارت ديده بر در دوختن؟
آمدن،
رفتن،
نديدن،
سوختن…

اللهم عجل لوليک الفرج
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 8, 1399

    ◇◇◇♡◇◇◇
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 8, 1399

    اللهم عجل لولیک الفرج❤️

  3. مینا یارعلی زاده

    فروردین 8, 1399

    احسنت جناب فلاحی
    زنده باشید🙏🙏
    🌷🌷🌹🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا