🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انجماد

(ثبت: 250057) مرداد 24, 1401 

 

ما همه در طول و عرض ریشه ایم
لابه لای شاخه ی اندیشه ایم
لحظه ای بیرون از این گرداب ِذهن
چون غزالی رسته از این بیشه ایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    بسیار مفهومی و زیباست

    درودها🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا