🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه انبوه

(ثبت: 240413) تیر 21, 1400 
اندوه انبوه

 

پدرم، بعد  تو  هر  روز من  اندوه شده
خنده بر این دل  تاول زده مکروه شده

پدرم، ‌داغ  فراقت  کمرم  را  تا  کرد
حسرتم، امنیت شانه‌‌ات  ای کوه  شده

مادرم، خم  شده  از  رفتن  بدهنگامت
قلب ایل‌ات،پدرم، بعد تو مجروح شده

دختری را که  به صد ناز  بزرگش کردی
صاحب سخت ترین سینه‌ی نستوه شده

شاکی‌ام بعد تو،از دست خدا هم،به خدا
دختر  عاصی تو، چون  پسر  نوح  شده

رفتی و رفت خوشی از  دل و از دنیایم
بس که  اندوه  فراقت  پدر  انبوه  شده

#بهاره_کیانی
#بهاره_کیانی_قلعه_سردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 21, 1400

    درود بر شما
    از دل برآمده بود و
    بر دل نشست
    براتون صبر و آرامش آرزو می کنم🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 21, 1400

    سلام دخترم
    مرثیه ای سوزناک و بس ادیبانه
    خدا رحمتشون کنه
    امیدوارم هر چه سریعتر به خود بیایی که باید در دامن خود فرزندانی را تربیت کنی که پدران و مادران آینده این سرزمین خواهند بود.
    باید به سلامت خود بیشتر فکر کنی
    یادت باشد از زمین ضعیف گیاهانی ضعیف می رویند.
    در پناه خدا سلامت باشی دختر شاعرم 🖤

  3. تیر 22, 1400

    سلام وعرض ادب
    زیبا وبامحتوا سرودی بود
    هزاران درودتان باد
    بداهه ای تقدیم شما
    پدرم تا به کجا از تو نباشد خبری
    چه کنم گر نکنم در ره تو سینه دری
    چهره‎ام زرد و پریشان شد و خشکید دلم
    بعد آن روز که رفتی ز سرای پدری
    مهر خدا همرهت ای یاد تو در جان و دلم
    دامنت خیر و خوشی باشد و نیکی ببری
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا