🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه

(ثبت: 5781) فروردین 16, 1397 
اندوه

دوباره سیب میچینم

اگر اندوه بگذارد

اگر آشوب بی حد ّ و

غم این روح بگذارد

ببین تب کرده باران هم

جهان یکسر غم و درد ست

اگرچه نیمه ی تیر است

ولی امشب هوا سرد ست

گریبان میدرد روحم

دوباره میشوی پیدا

نمیریزی چرا امشب

به خوابم جرعه ای رویا

سکوتت جیغ عریانیست

پریشان حال و بیمارست

نمیفهمی چرا هر شب

زنی خیره به دیوار ست

نشستی گوشه تختم

کنار شعر تبدارم

بغل کردم خیالت را

میان دود سیگارم

شبی تاریک و شرجی بود

خیابان یک بغل غم داشت

خلاصه میکنم دیشب

 “جهان

ناز بنان

کم داشت ” *

سمانه تیموریان

فروردین 1397