🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسانِ بازیافتی

(ثبت: 216687) آبان 16, 1398 

انسان بازیافتی:

در مرکز رویان
از طریق شبیه سازی
بازیافت می کنند
انسان را.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سایفایکو
(سایفایکو ملهم از هایکوی ژاپنی است و از واقعیات علمی, ژانرهای علمی تخیلی (سایفای)، فانتزی و وحشت بهره می برد.)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر آقای فلاحی💐🙏

    • سعید فلاحی

      آبان 17, 1398

      درودتان

      ممنون

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. ژیلا راسخ

    آبان 16, 1398

    🍃💐

    • سعید فلاحی

      آبان 17, 1398

      درودها

      سلامت و سعادتمند باشید

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا