🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انعکاسِ بی هراس

(ثبت: 2919) آذر 17, 1395 

        

                         

از حجره ی این حنجره ها لبریز است

آوازِ کبوتری که حلق آویز است

          

در سینه ی سبزِ چاه، فریادِ سکوت

این بار طنینِ طبلِ رستاخیز است       

                                          

                                              

                        

                                                             

                                                                                                  

                                                             

                                                                                                        

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 17, 1395

    درود بر شما بسیار زبیاست

    آواز کبوتری که حلق آویز است.

  2. طارق خراسانی

    آذر 18, 1395

    سلام   بر دختر شاعرم  پانته آ

    زیبایی این اثر  به حدی ست که زبان قاصر از توصیف آن است.

    خدا اگر نمی خواست  عدالت را بر زمین حاکم کند این اتفاقات شگرف در ایران و جهان رخ نمی گشود .

    انقلاب اسلامی قائم به ذات الهی ست  .

    جان های قدرتمند همه بر علیه زندان و دار برخاسته اند و این نوید روزهای خوبی را می دهد و شک ندارم  این انقلاب الهی عاقبت الامر باعث رشد فرهنگ دیگرخواهی در جهان خواهد شد.

     بخاطر این اثر با شکوه به شما درود می گویم .

    در پناه خدا شاد زی

    • پانته‌ آ عسکری

      آذر 18, 1395

      درودهای بی شمار

      بزرگمهر پدر گران ارج پاک

      لطف بی دریغ تان همیشگی ست

      سپاسگزارم

  3. سحر جهانی

    آذر 18, 1395

    درودبرشما پانته آ جان….

    بسیارزیباست……

  4. جواد مهدی پور

    آذر 18, 1395

    درود بر شما بانو عسگری گرانقدر

    عالی سرودید

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا