🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انقلاب سبز

(ثبت: 235078) دی 11, 1399 
انقلاب سبز

 

در انقلاب سبز بازویش
من پرچم سرخی زِ آزادی
آتش به رگهایم روان می شد
با بوسه هایِ گرم خردادی

پیچیده در احساس بارانی
لبخند امن شعر چشمانش
انگشتهایم راه را گم کرد
در پیچ لمس روی خندانش

یک معجزه افتاد در آغوش
یک اتفاق تازه پیدا شد
زاییده از خاکستر تردید
ققنوس عشقی که هویدا شد

در نهضت تاریخ باورها
چون آب و آتش دور و ناباور
ما پل زدیم از واژه ی تقدیر
ما کشوری گشتیم پهناور

در انقلاب سبز بازویش
یک کودتا قلبم دگرگون کرد
با لشکر موهای فردارش
آمد دلم را زود افسون کرد

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

  2. مينا امينی

    دی 11, 1399

    انگشتهایم راه را گم کرد
    در پیچ لمس روی خندانش…

    👏👏👏👏👏
    جان جان جان
    زیباست مهربانوی خوب شعر

    مانا باشیدبه مهر❤️❤️❤️🌸🌸

  3. لیلا هدایتی

    دی 11, 1399

    احسنت بر این قلم
    بسیار زیبا و ناب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا