🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهل دل ..

(ثبت: 5559) اسفند 1, 1396 

بسمه تعالی

هر چه گیسو نرم باشد   تاب می گردد زیاد
دل که از غم پر شود  خوناب می گردد زیاد

برق کرسی می کند خاموش  نور قلب را
نور دل در بستر محراب   می گردد زیاد

با اراده  می شود از روی خواهش ها گذشت
سد که  از هم بگسلد  سیلاب می گردد زیاد

می گدازد تشنگان را طعمه ی سرد سراب
داغ هر پروانه   در مهتاب   می گردد زیاد

نیست دریا را هراس از گردش طوفان خشم
موج می ریزد فــرو  ، گرداب می گردد زیاد

تا توانمندی  بگیر از دست  ،  چون بالا رود
پرتوی  خورشید عالمتاب    می گردد زیاد

مثل شبنم   چشم می گردند هرجا   اهل دل
اهل غفلت را همیشه   خواب می گردد زیاد