🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 او کیست؟

(ثبت: 254065) آذر 29, 1401 

 

او کیست که هر روز خوراک ناشتایی اش را
با وعده
از وعده های اندک قناری ها
زمانی که مبهوت و درمانده به او زل می زنند
می دزدد؟

او کیست که برمی دارد دستمال های بزرگ را؟
و می کشد به تن گرگ ها
و تبانی می کند با کبک ها
که روی برف ها بمیرند
تا غُراب ها سرگرم شوند؟

او کیست که تا تمام می شود خوراکش
بالا می رود از نردبان تعصب
و خورجینش را تا خرخره
پر می کند از وزوز مگس های هار
تا بروند به جنگ با توربین های شهر
و تمام شهر را
با سوت رعدآسا خاموش کنند؟

او کیست که باز می کند پیچک ها را از هم ؟
و می پیچاند درهم ؟
و پس از مچاله شدن
همه را در دروازه ی شهر
به توپ می بندد

او کیست؟

سروده ۱۴۰۱/۳/۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام
    زیبا بود و پر محتوا
    موفق باشید و مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا