🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اى حاكمان

(ثبت: 236042) بهمن 21, 1399 

 

بايد اين گودالهاى فقر را پر كرد زود

بايد اين فواره هاى درد را خم كرد زود

قبل از آن روزى كه تيغى بركشند اين مردمان

زخم هاى كهنه را پيوسته درمان كرد زود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا