🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اَبرَش

(ثبت: 212627) مرداد 8, 1398 
اَبرَش

قصّه ات
مثنوی تر
بر زبان مردمک
جاری جان رگ
مرا توسن می کرد …
سخت و سرکش
لگام به لحظه می زد …
با اَبَر پاهای طلب
مهمتر، رنگی از اَبرَش
خالی سفید بر پیشانیش
مثل اشک
می دوید به بر
قصّه ازین فراتر می رفت…
ساغرم می شد ، به چشم
به نوشا نوش شیرین و
هرچه فرهاد تر
داستان هزار بیستون دلبریت
زیر زیب و زیپ لب
دقایم را
رنگ امردادِ زمزمه می زد…
طعمی از ملس
شور شیرین می زد به رگ
مژگان مجرایی ارغوانی می گشت
تا لبریز خط هفتم جامهای لب

هفتم امرداد نود و هشت

امرداد : بی مرگ
ابرش : اسبی با خالهای غیر رنگش

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 8, 1398

    👏👏👏
    با درود بیکران بر استاد گرامی ام
    🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    مرداد 8, 1398

    جناب رشنو عزیز ، اوج را در ” خط هفتم جام های لب” خواندم …. اگر منظور همان هفت خط باشد ، معنای خطوط های قبل هم عوض می شود در ذهنم.
    عاشقانه ای بود به ظاهر که در باطن چنین نبود و این اتفاق بسیار ماهرانه افتاده بود.
    درود بر شما

  3. مرداد 8, 1398

    سلام و درود بر حضرت استاد

    پر بار و قابل تامل

    خط هفتم لب یا همان خط هفتم پیله شراب را

    تداعی میکند . بعبارتی دیگر هوش و ذکاوت

    شاعر را میرساند که تا خط هفتم که نهایت

    عشق است و دلدادگی است ،رفته است .

    درود بر افکار والای شما

    💐🌹💐🌷💐🌺🌿🍃

  4. درود بر شما استاد رشنو گران مهر‌
    شاهکار آفریده اید.
    مانا باشید
    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا