🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اکسیژن حیات

(ثبت: 216683) آبان 15, 1398 

اکسیژن حیات:

در گوشه ای از کیهان
منتظر مانده ام
تا به آغوش بکِشَمت
ای اکسیژنِ حیات!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سایفایکو
(سایفایکو ملهم از هایکوی ژاپنی است و از واقعیات علمی, ژانرهای علمی تخیلی (سایفای)، فانتزی و وحشت بهره می برد.)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 15, 1398

    سلام
    اکسیژن حیات
    کم ازآب حیات نیست
    عالی👏

    • سعید فلاحی

      آبان 17, 1398

      درودتان مهربانو

      موفق و موید باشید

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1399

    درودتان
    ای بازمانده ی محرم
    در کربلای چهار
    چنین محجور چرا مانده ای هنوز؟!
    سکوت ممتد تو
    عذاب می‌دهد گروه تفحص را
    و در کشاکش خاک و خاشاک
    دست هایشان،
    طعم تاول گرفته.
    سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

    اکسیژن حیات:

    در گوشه ای از کیهان
    منتظر مانده ام
    تا به آغوش بکِشَمت
    ای اکسیژنِ حیات!

    #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
    #سایفایکو
    (سایفایکو ملهم از هایکوی ژاپنی است و از واقعیات علمی, ژانرهای علمی تخیلی (سایفای)، فانتزی و وحشت بهره می برد.)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا