🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایثار

(ثبت: 261777) تیر 20, 1402 

 

دلم از جام لبهایت می بسیار می خواهد
حرامم کرده ای اما دلم این بار می خواهد

مرا از حلقه ی مویت چرا محروم می سازی؟
خدا می داند این حسرت طناب دار می خواهد

تو را در چشم حیران هزاران آینه دیدن
دلم آری دلم آری دلم تکرار می خواهد

گذشتم از خودم اما گذشتن از تو ممکن نیست
که عشق است و بقای آن فقط ایثار می خواهد

برایم هرچه خواهد دوست نمی رنجم که یوسف اوست
اگر غربت اگر زندان اگر بازار می خواهد

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا