🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایمان

(ثبت: 261867) تیر 23, 1402 

 

گفت؛ چشمان تو ایمان من است
لیک؛ ایمانش به مویی بند بود!

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    تیر 23, 1402

    👏👏👏👏👏

    زیباست جانکم..👥❤️

    • شیما رحمانی

      تیر 23, 1402

      زیبایی در نگاه شماست دوست عزیزم❤❤❤

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1402

    درود و خدا قوت

  3. سینا دژآگه

    تیر 23, 1402

    سلام و عرض ادب خانم رحمانی ارجمند
    بسیار زیباست.🌺🌸🌺🌸

    • شیما رحمانی

      تیر 25, 1402

      درود جناب دژآگه بزرگوار سپاس از نگاه مهربانتان🙏🌹

  4. طارق خراسانی

    تیر 24, 1402

    سلام
    شیما جان‌نمی دانم قبلا خیر مقدم گفته ام یانه
    در هر صورت به خانه ی شاعران پاک بسیار خو ش آمدی
    گفت؛ چشمان تو ایمان من است
    لیک؛ ایمانش به مویی بند بود!
    چه قدر زیبا مچ امثال بنده را با یک بیت راحت باز کرده ای
    این بیت را هیچ کس نمی تواند نقض کند .
    حق ات یک آفرین از صمیم دل است
    آفررررین دخترم
    جا دارد این شعر زیبا ضرب المثل شود.
    در پناه خدا شاد و سلامت باشید
    🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • شیما رحمانی

      تیر 25, 1402

      درودها جناب خراسانی بزرگوار سپاس از خیر مقدم شما و بینهایت سپاس از این همه لطفی که البته درخور بنده نیست هنوز🙏🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا