🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این حلقه و این مَن

(ثبت: 251170) شهریور 23, 1401 

 

گفتم خدا در شهر غم بُردی مرا
گفتی چرا اینگونه می‌بینی مرا

گفتم خدا ، اندر میان غربتم
گفتی سُروری، اندر میان صُولتم

گفتم خدا کم طاقتم ، اندر میان دیده ها
گفتی تو را حاجت دهم، بَردیده بنشان، صیرتم

گفتم خدا مِهرت به دل افزون شده
گفتی که عشقم در دلت پِنهون شده

گفتم خدا، تنها تو را در قلب خود جا داده‌ام
گفتی در این هستی ، به تو جا داده‌ام

گفتم خدا ، در دیده بنشاندی مرا
گفتی به هرجا میروی، همچون خدا بنگر مرا

گفتم خدا ، بَر درکِ من ، شاهد شدی
گفتی که اکنون، در میان شعله ها حاضر شدی

گفتم خدا ، تنها تو ماندی در بَرم
گفتی گلستان می‌کنم، این آتشَت اندر بَرم

گفتم خدا ، من این چنین ساکت شدم
گفتی که اکنون چون مُدبر، در دلت ساکن شدم

گفتم خدا ، در قلب من ساکن شدی
گفتی که هم ، اندر بَرم ، هم درون پیکرم

@@@
@@@
@@@

گفتی که ؛
این حلقه و این مَن
این کعبه و این تَن
همه ابعاد وجود است
که حاضر شده اندر پِیِ این، دَم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 23, 1401

    جناب منوچهری ارجمند
    درود بر شما
    💐💐💐💐🌿

  2. غلامحسین جمعی

    مهر 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا