🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایهام

(ثبت: 216638) آبان 1, 1398 
ایهام

اینهمه پاییز
فرو
می ریزد از چشمت
زرد می وزد
بر سیاهی برهنگیت
امّا
سخاوت سبزی
درتو
گل خواهد کرد
هزاران چراغ لاله
بر شاخساران ارغوانی امید
بر خواهد گشت

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 1, 1398

    زمستان می رود اما
    دلم تنگ شکوفه های خوشرنگ بهاری
    نیست
    دلم آن زرد خوشرنگ
    تنم آن باد شوخ و شنگ را
    تنگ است.
    اثر بسیار زیبای شما را خواندم و این بداهه را با کمال احترام تقدیم حضور خواهم کرد.
    برقرار باشید و درود بر شما

  2. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 1, 1398

    هر چه پیش می رویم.. بهترینید
    استاد…
    امید بازخواهدگشت…. برشاخسارارغوانی
    درودها👏

  3. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام استاد

    من امید را امید دادن را در این شعر جستم
    چقدر کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. سپیده طالبی

    آبان 2, 1398

    هزاران چراغ لاله
    بر شاخساران ارغوانی امید
    بر خواهد گشت…

    پر امید و زیبا

    درودها جناب استاد گرامیم
    شاد و پاینده باشید🌺

  5. منصور شاهنگیان

    آبان 2, 1398

    با درودی صمیمانه و

    با آرزوی بهروزی و سلامتی

    برای شما استاد ارجمند و گرامی …

  6. درود بر شما… کوتاه و پر مغز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا