🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای اشک

(ثبت: 239821) خرداد 23, 1400 
ای اشک

 

ای اشک، رفیق و همدم تنهایی
رفتند عزیزان و مرا همپایی

دانی ز چه ات به بحرِ شادی ندهم؟
شادی برود، به سَر بَرَم می آیی

 

 

 

نظرها
  1. نسرین حسینی

    خرداد 23, 1400

    درود برشما استاد گرامی قلمتون ماندگار

    هرچند توئی دلیل این تنهایی
    درقلب خودم به کس ندادم جایی
    دست از تو نمیکشم یقین دارم که
    یک روز خودت به دیدنم می آیی
    بداهه
    نسرین حسینی
    تقدیم‌ شعر زیباتون 🍃🌺🍃🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 23, 1400

      سلام و درود

      ممنونم از تقدیمی زیبای تان

      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا

      🌿🙏❤️🌿

  2. درود بر استاد عزیز و اندیشمند

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 24, 1400

    سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. کبری محمدی

    خرداد 29, 1400

    سلام
    عالی قلم زده اید
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا