🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق

(ثبت: 264509) مهر 17, 1402 
ای عشق

 

آرامش جان منی ای عشق
تمنای منی ای عشق
تو فال منی ای عشق
رویایی منی ای عشق
نیمه پنهان منی ای عشق
بی تاب توام ای عشق
شیدای توام ای عشق
رسوای توام ای عشق
مست می و شرب شراب توام ای عشق
تو چه دانی ز حال پریشان من
گل بیتای من روح و روان من
در غم عشق تو بسی سوختم
جز غم عشق تو نیاموختم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 17, 1402

    درود بر شما🌷

  2. طارق خراسانی

    مهر 17, 1402

    سلام

    خیر مقدم🌹

    در پناه خدا 🍃🌹🌹🌹🌹🍃

  3. طلعت خیاط پیشه

    مهر 17, 1402

    درود بر شما
    🌸🌺💐🌿