🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای فلانی جانم

(ثبت: 6076) خرداد 10, 1397 
ای فلانی جانم

یاد تو می رقصد در شب چشمانم

غوطه ور در عطرت گیج و سرگردانم

باز هم دلتنگم با خودم می‌جنگم

تو فقط می‌فهمی غصه‌ی پنهانم

بی تو تشویش و سقوط، قصه‌ی اشک و سکوت

با تو امّا از عشق یک نفس می‌خوانم

با حضورت خنده بر لبم می‌رقصد

بی تو اما هر دم ابر پر بارانم

خسته از قافیه ها، حرف قلبم این است

بس کن این دوری را ای فلانی جانم

مهناز نصیرپور

پ.ن: می خواستم از اساتید بزرگوار خواهش کنم اگه جایی وزنی ایراد داره کمکم کنن درستش کنم

این شعر رو توی حالی نوشتم که بسیار خوب بود و میخوام اگه ایرادی داره درستش کنم تا تمام و کمال بتونه حال اون چند ساعتم رو بیان کنه

سپاسگزار مهرتان هستم…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):