🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای نفس ها بر نفس ها

(ثبت: 238876) اردیبهشت 23, 1400 

 

ای نفس ها بر نفس ها ، ، ای تکیه زده بر قلبها /
ای شاهد این چشم ها ، ، تو داروی این زخم ها /
تو بازوی این دست ها ، ، تو چراغ این چشم ها /
تو عیوب ما را ستارها ، ، ای این زمین را هموار ها/
تو حاکمی بر بادها ، ، ای طلوع صبح و بیدارها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 23, 1400

    🌺💐🏵️🌸🌹🌻🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا