🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران اشك

(ثبت: 235563) بهمن 10, 1399 

 

خدايا ديده ها پر اشك كردند

هزاران آه را بر عرش كردند

به پا كوبى دلالان مجلس

شكستند استخوانها ، فرش كردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 10, 1399

    🌹🌻🌹🌻🌹🌻🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 10, 1399

    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا