🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران تو…

(ثبت: 237163) اسفند 29, 1399 
باران تو…

 

اي مهربان تر از من،
با من
من ، بي تو
درخت خشك كويرم كه برگ و بارم نيست .

ای مهربان تر از من
با من
وقتی تو می روی
امّيد بارشِ بارانِ نوبهارم نيست .

ای مهربان تر از من ،
با من ،
وقتی که سایه ی سترگ تو این جا طلوع کرد
بر روی شانه های خسته ی من
دستی پر از طروات باران هبوط کرد .

اي مهربان تر از من
با من،
من غرق مستي ام ،
وز تابش وجود تو در جامِ جان چنین سرشار ِهستي ام .

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. کاوه ایزدیار

    اسفند 29, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا