🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران دلتنگی

(ثبت: 228474) تیر 19, 1399 

 

– بارانِ دلتنگی:

مدت‌هاست،
خشکسالی بی‌معنی است…
¤
بارانِ دلتنگی‌هایم
مگر بند می‌آید؟!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا