🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران نيست

(ثبت: 236292) بهمن 28, 1399 

 

چشمى كه نشانى از خدا در او نيست

دستى كه بسوى آسمان بالا نيست

آنگاه ، كه باد و خار و خاشاك وزد

مبهوت بماند كه در او باران نيست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 28, 1399

    🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷

  2. امیر اصلانی

    بهمن 28, 1399

    درودها بر شما جناب مروج همدانی

    زیبا سروده اید

    نویسان و شاد کام باشید

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا