🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران 2

(ثبت: 1419) اردیبهشت 19, 1395 

دلگیر نشو آسمان
نبارلعنتی ، اشک نریز
این چیز ها که میبینی ، ذات انسان هاست ، عادت کن …

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 21, 1395

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود بر ارشیای عزیز

    میلاد امام عشق و سرور آزادگان جهان را از صمیم قلب به شما عزیز جان

    تبریک و تهنیت عرض می کنم .

    در پناه خداوند سبحان شاد زی…………………………………………………………

  3. زهره خسروی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام

    عیدتان مبارک

  4. سحر جهانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود 

    عیدعاشقان بر شما مبارک 

  5. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 21, 1395

    درود بر شما

    بسیار بسیار زیبا بود

    مرحبا

  6. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 22, 1395

    با سلام و عرض ادب، اعیاد شعبانیه را بشما تبریک میگویم. شعر زیبا و پرمعنایی بود لذت بردم. مؤید باشید

  7. فاطمه صابر

    اردیبهشت 22, 1395

    کاش اشک آسمون یه روزی بشه از سر شوق 

    شوق به ذات پاک و ازلی و ابدی انسانها 

  8. سیامک فارسی

    اردیبهشت 23, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا