🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 267500) بهمن 14, 1402 
باران

ای کاش بر دلهایمان ایمان ببارد
تا ابرهای آسمان آسان ببارد

بی بارشی کفاره بی دینی ماست
حق نیست بر خشکی دل باران ببارد

رسم بدی پاپیچ‌مان در زندگانیست
کی می شود از دردها درمان ببارد؟

باید دعا را رهسپار عرش حق کرد
تا استجابت از ورای آن ببارد

حتما خدا هم رحم خواهد کرد بر ما
وقتی که رحم از قلب های‌مان ببارد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 14, 1402

    باید دعا را رهسپار عرش حق کرد
    تا استجابت از ورای آن ببارد

    حتما خدا هم رحم خواهد کرد بر ما
    وقتی که رحم از قلب های‌مان ببارد

    درود بر شما

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا