🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازتاب

(ثبت: 214310) شهریور 11, 1398 
بازتاب

غزل ،غزل
روی شعور آب
بر دامان پاییزان
سپید و سرخ شتابان
همه بغض توامان
ابر و باد
گلو آماس بود
لاغرم ورم کرده
پارادکسی کشنده
کاش پژواک بپیچد در دل کوه
در هزار حرف مگو
تاچقدر گشوده
آتش چالاک و چاک
دهان ، دهان
فشان ، فشان
در تفسیر درد
کوه دشت لاله گون می گشت…

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 11, 1398

    آتشفشان به تنهایی نماد آن ” جان اثر” فاخر شما بود. و اما دشتی لاله گون که نتیجه و بازمانده فوران آتشفشان خواهد بود هم حقیقتی بود که به نهایت زیبا و لطافت مطرح شد. جناب رشنو بهره فراوان بردم و آموختم نیز … درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1398

    سلام استاد

    باید سوخت
    تا رویید،
    تا سر بلند کرد
    هبچ کس بی درد بجایی نرسیده است.

    درودتان

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. رسول رشیدی راد

    شهریور 11, 1398

    🌷🌷🌷🌺🌺

  4. حامی شریبی

    شهریور 15, 1398

    اگر
    شقایق
    بمیرد
    چه کسی
    ما را
    به هم نزدیک
    میکند
    و
    گیسوی پریشان
    شده ی
    عشق را
    چه کسی
    از جلوی پای
    باد
    جمع میکند

    حامی شریبی

    قلم اندیشمندتان توانا ست شاعر خوبیها جناب استادرشنو

  5. سعید فلاحی

    شهریور 15, 1398

    درود شاعر گرامی

    زیبا سروده ی شما را خواندم و لذت بردم

    احسنت
    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا