🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازگشت

(ثبت: 237578) فروردین 9, 1400 

 

دلم گرفته است
خیال می کنم کسی مرا صدا می زند
کسی که از گذشته های دور با من است
کسی که از میان بغض ها
کسی که از میان دردهاست

خیال می کنم دو سطر شعر نو
دو سطر شعر ناب
دو سطر شعر پاک
به پاس نعمت قلم سروده ام

چه روزهای سخت
چه روزهای بی سبب
گذشت بر من و تو و نگاهمان به واژه های شعر تر نشد

خسته ام
شکسته ام
ولی هنوز
به عشق راستین عشق
فکر می کنم
که فکر می کنم

کسی که از درون من شنیده بود
بغض های من
بغض های خفته و فرو کشیده را
مرا شنیده بود

به یاد من نوشت
به یاد من سرود

نوشت شعر من
در هوای نور ایستاده است

درود بر روان پاک او
درود بر روان پاک شعر
درود بر قلم
و تا همیشه زنده باد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    💐🌼🌻🌺🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا