🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازی

(ثبت: 217835) آبان 20, 1398 

با هر بازی پلکت
” اشتیاق ”
رنگین تر
به بوم صبح می کشدم

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 20, 1398

    بسیار زیبا و دلنشین …
    درود بر شما

  2. از نگاهت
    شعر
    وزنی جز اشتیاق ندارد…..

    ماهور
    بداهه
    تقدیم با احترام به حضرت استاد

  3. کوتاه وزیبا استادرشنوی عزیز
    بیشترحرف میزنیدبیشتربردل می نشیندکمترهم که حرف می زنیدبازبیشتربردل می نشیند
    درودتان استاد🌻🌼🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا