🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز بگو ، غزل بگو، شعر بگو ، شکر بگو

(ثبت: 1946) تیر 20, 1395 

باز بگو ، غزل بگو، شعر بگو ، شکر بگو

بهرِ دلم نگارِ من، یک غزلِ دگر بگو

عشق مرا صدا زده، بانگ رهِ بلا زده

در رَهِ دل، خطر بود، از رَهِ پُر خطر بگو

باده ی بوسه می دهد، پیرِ هنر به رهروان

باده ناب بوسه ده،  پیر من از هنر بگو

جای شب سیه کنم، صبحِ سپید جامه را

همسفرم در این سفر، هست تو را جگر بگو

وَه که هنر تو می کنی،سنگ گُهر تو می کنی

این دل سخته پُر گهر، میکنی از  هنر؟ بگو

25 شهریور  1392