🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز ز رو نمی روم

(ثبت: 2025) تیر 30, 1395 

ساده سوال می کنم ،سخت جواب می دهد

رنج و مشقت مرا، ساده به آب می دهد

دفتر شعر و شهرتم، دید و نخوانده پاره کرد

گفت، فضایِ شعرِ تو، بویِ حباب می دهد

شستن دست، شد وضو؟  حالتِ خواب و گفتگو؟

روحِ نمازهای من ، بویِ شراب می دهد 

آه که می کشم خوش است ،ناله سرودِ دل کش است

اشکِ من از نسیم او، بویِ گلاب می دهد

عشقِ بدونِ دردِ سر، عشق نباشد ای پسر

یارِ کمال جو بجا ، رنج و عذاب می دهد

لفظ و کلام و واژه ها حال و هوای عشق نیست

ذکر شب خدا خدا بوی کباب می دهد

با ز، ز رو نمی روم، از در او نمی روم

دست از او نمی کشم،هر چه عتاب می دهد

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):