🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ

(ثبت: 219236) اسفند 28, 1398 
باغ

 

❆ #باغ:

سکوت قناری در این باغ
از قیر و قار کلاغ نیست
دیر زمانی است دیگر
درخت ها را ایستاده
سر می‌زنند در باغ

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 28, 1398

    .درود ها بر شما
    ارجمند

    آمدن بهار مبارک است
    و سلامتی بهترین

    این هر دو آرزوی من برای شماست
    ….
    🌿🌺🍃🌸🌺🍃🌸🌺🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 28, 1398

    بخاطر سودجویی

    چه درخت هایی سر از تن جدا می گردد

    هر چند نمادی باشد

    سلام

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    جنگلی بینم طبیعت با صفا
    تازه دورانی ،تبر دستی جفا

    سر درختی را ، جدا از ریشه ای
    با تبر دستان چه کاری ؟ای خدا

    ولی اله بایبوردی

    28 / 12 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. مینا یارعلی زاده

    اسفند 28, 1398

    درودتان جناب فلاحی گرامی
    بهاری خوش در انتظارتان باد
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا