🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغبان

(ثبت: 2503) مهر 4, 1395 

پاییز

باغبان پیری بود

که هر سال

درختان باغ را

هرس می­ کرد

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 5, 1395

    درودها

  2. جواد مهدی پور

    مهر 5, 1395

    درود های فراوان نثارتان بانو

    عالیست

  3. مهر 6, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا