🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ گریه

(ثبت: 6409) مرداد 17, 1397 

خیابانی که از دیدار تو باز می گشت

به باغهای گریه رسید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    مرداد 27, 1397

      درود بر شما

    گرامی  بانو

    عالی  و ارزنده

    کوتاه  و پر مغز و در تصاویر  عالی