🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی ماهی ها (قسمت دوم)

(ثبت: 6811) مهر 16, 1397 

بانوی ماهی ها (قسمت دوم)

ماهیان رقص کنان,,,قمریان آوازه خوان,قاصدک ها خوش خبر,,,بلبلان پر شور و شر,,مهر بانویی به سان شمع عاشق ;شعله ور……….
بوسه میزد ماهی تنگ بلوربرسرانگشت بانو با غرور….ماه تصویرش به تنگ افتاده بود,,عشق ;تا آن سوی جنگل رفته بود,,,در خلال پیچ و  تاب دلکش گيسوى بانو ,قاصدک ,,نرم خوابش

برده بود………

نقره می پاشید ماه,,,اشک می بارید ابر,,,نعره مي زد گردباد,,,می خزید بر دامن بانوی ماهی ها نسیم,,,,می سرود رنگین کمان,وصف طنازی بانورا به مهر….رسم شیدایی بانو را به شعر…….

شرح زیبایی بانو را به سحر….درد تنهایی بانو را,,ز  هجر….

قامت رعنای بانو پر شرر,,,دیدگانش پر ز ناز,,ابروانش چون مدار ماه و زهره سرفراز ,,,,

گيسوانش تا ستاره برقرار,,گونه اش از هجر بوسه ;بیقرار…..و لبانش همچو آهوی رمیده از شکار ….

مهربانويى پر از زیبایی پروردگار, در خیال شاهماهی ,ناز خوابش برده بود…..

بوسه زد بر ساحل لب های بانو, آفتاب

شانه زد بر زلف مجنون پرورش باد صبا…….نغمه خوان می آمدند از کوه نور…قمریان و مرغ عشقان با سرور…..

روید از دامان بانو; نسترن…..جوشد از برق نگاهش ,رازقى….سوزد از اندوه و آهش, خاطره…..می گشاید چشم و آتش می زند,,قلب خونينمرا……

با نگاهی زیر چشمی می کند, تل خاکستردل زخم مرا…..

شاه ماهی سجده می آرد به شوق…تنگ مملو از خروش…..باز می ماند ز حرکت ,روز و شب……

شاپرک ها دل نوازی می کنند….عاشقان با عشق بازی می کنند….

زنده می گردد دوباره حس ناب…نقشه های گلرخان,,در مصاف مهربانوجملگی نقش بر آب……

می شود بیدار و می گردد دو چشمم مشک آب…..

حس و حال گرم و سوزانم شود مست و خراب …..

ادامه دارد…..حادثه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1397

    سلام جناب احمدی

    بسیار کار زیبایی ست

    تشکر می کنم که از امکانات سایت استفاده کرده اید .

    امیدوارم دیگر دوستان هم چنین کنند .

    در پناه خدا 

    • علی احمدی

      مهر 20, 1397

      بی تردید کاری کردم که لایق تشویق حضرت استاد خراسانی بزرگمهر قرار گرفته ام هزاران هزار بار سپاس از مهر بی حصرتان نازنین استادم …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا