🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانو

(ثبت: 208721) فروردین 19, 1398 
بانو

■ بانوی هزار ساله،
اردیبهشت بر تن کن
زمستانم!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 19, 1398

    درود و اینکه کوتاه قشنگی بود

    مانا و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اکبر رشنو

    فروردین 20, 1398

    درودها
    بر شما💐🌿💐🌿💐🌿

    • زانا کوردستانی

      فروردین 20, 1398

      درود بی نهایت استاد رشنو
      سپاس از حضورتان

  3. علی رفیعی

    فروردین 21, 1398

    سلام و درود جناب فلاحی عزیز
    دستمریزاد
    پاینده باشید
    در پناه خدا🌺🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      فروردین 21, 1398

      درود جناب رفیعی عزیز

      ممنون از شما

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌷🌷شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا