🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانیان شر

(ثبت: 261961) مرداد 11, 1402 

 

وای بر ما بانیان شر شدیم
دشمن اسلام و پیغمبر شدیم

همچو چارپایان لگدها میزنیم
در طربق عشق سدها میزنیم

قرنها اسلام بینامان نکرد
حق پی ماگشت و پیدامان نکرد

خواب ماندیم و در اوهام گم شدیم
غافل از حق در غدیر خم شدیم

هرکجا که فتنه بر پا گشته است
نقش ما در آن هویدا گشته است

دین اسلام شیعه و سنی نداشت
اختلاف در امر دین معنی نداشت

ما ولی در دین دخالت کرده ایم
فتنه انگیز بدعتی آورده ایم

شیعه و سنی دکان کاسبی است
حق نه با شیعه نه با هر ناصبی است

از خدا ما را حیا و ترس نبست
حاکمان را از گذشته درس نیست

پیشکش باشد مسلمانی ما
پس کجاست آن ذات انسانی ما

شعله های جنگ را روشن کنید
خلق را با یکدگر دشمن کنید

بصره و بغداد را ویران کنید
کعبه را ضمیمه ی ایران کنید

در یمن همراه حوثی ها شوید
در حلب سرباز روسی ها شوید

در عراق خود حامی داعش شوید
با یهود همدست و در سازش شوید

شیعیان را هرکجا پیدا کنید
به همه پول و سلاح اعطا کنید

دوره ی آموزشی بر پا کنید
هر خطائی فاش شد حاشا کنید

این حمایت از کیان شیعه نیست
حاصلش هم جز زیان شیعه نیست

این سیاستها همه اهریمنی است
باعث جنگ و نفاق و دشمنی است

ما مسلمانیم و اسلام دین ماست
وحدت و برادری آئین ماست

هرکه یک گام بر نفاق برداشته
پرچم اهریمنان افراشته

ما اگر عشقی به ایران داشتیم
کی در آن بذر نفاق میکاشتیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 11, 1402

    سلام هم وطن
    این دیگه شعر نبود . رسما قیام ملی بود … با تک به تک حرفهایت موافقم و معتقدم که نگاه دگماتیسم مذهبیان ، مهمترین چالش برای خود آن مذهب خواهد شد .

    • سلیم حمادی

      مرداد 12, 1402

      مهرداد عزیز سلام برادرخوبم .این تازه از شعرهای نسبتا ملایم بنده است .من بخاطر سروده هام طعم ۵سال تبعید رو چشیدم دیگه اونها من رو کاملا میشناسن ومیدونن دیوانه ی دیوانه ام وحرف حق رو میگم حتی اگربه قیمت جانم تمام بشه .
      درپناه حق باشی