🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با لشکر‌ موهات نشستی سر راهم…

(ثبت: 252913) آبان 19, 1401 
با لشکر‌ موهات نشستی سر راهم…

 

با لشکر موهات نشستی سر راهم
هنگامه ی جنگ است فراخوانده ی شاهم

می ترسم از آن شیوه ی فرماندهی تو
باگوشه ی چشمت مده بر باد سپاهم

فریاد زدم در همه جا خوب شنیدی؟!
“من لال شوم از تو به غیر از تو بخواهم”*

لبخند زنان در همه جا عطر تو پیچید
ای یوسف کنعانی افتاده به چاهم…

در حسرت دیدار تو جان می دهم و باز
با یاد تو خشکید به در شوق نگاهم

لطفآ به غزل هام بیا سر زده یک بار
با لشکر موهات نشستی سر راهم؟!

_________________
*مهدي فرجي

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. سیاوش آزاد

    آبان 19, 1401

    سلام
    لبخند زنان در همه جا عطر تو پیچید
    ای یوسف کنعانی افتاده به چاهم…

    هم لبخندزنان است و هم زنان تناسب دارد و نیز شاید بشود این گونه خواند
    لبخند+ کسره + زنان ،

  2. مدیر سایت

    آبان 19, 1401

    سلام و درود
    لطفا جیمیل خود را بررسی فرمایید
    سپاسگزارم

    • معصومه بیرانوند

      آبان 21, 1401

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور شما و نظر لطفتون
      حل شد

  3. جواد مهدی پور

    آبان 19, 1401

    ” لطفآ به غزل هام بیا سر زده یک بار ”

    عالی ست

    👏👏👏👏👏

    زیبا و دل انگیز سرودید

    لذت بردم از شعر پاکتان

    سلام و درود بر شما بانو بیرانوند گرامی

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏🙏🌹

    • معصومه بیرانوند

      آبان 21, 1401

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور شما و نظر لطفتون
      سالم و سلامت باشید

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 19, 1401

    درود بر شما
    💐💐💐

    • معصومه بیرانوند

      آبان 21, 1401

      سلام و عرض ادب بر طلعت عزیز
      خیلی ممنونم از حضور شما و نظر لطفتون

  5. بسیار زیبا بود و دلچسب
    قلمتان روان
    وجودتان سبز

  6. زهرا آهن

    آبان 19, 1401

    درود بر شما

    دلنشین و زیبا بود🌺👏

    • معصومه بیرانوند

      آبان 21, 1401

      سلام و عرض ادب بر زهرای عزیز
      خیلی ممنونم از حضور شما و نظر لطفتون

  7. برهان جاوید

    بهمن 24, 1402

    درود سرکار خانم بیرانوند گرامی
    بسیار زیبا و پر احساس
    🌺🌺🌺👏👏👏

  8. برهان جاوید

    بهمن 24, 1402

    درود سرکار خانم بیرانوند گرامی
    بسیار زیبا و پر احساس
    🌺🌺🌺👏👏👏