🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با نجابت شعرهایم را نگاه

(ثبت: 222814) اردیبهشت 24, 1399 
با نجابت شعرهایم را نگاه

 

1

با نجابت شعرهایم را نگاه
عبرتی گیری که دوری از گناه

ای مخاطب گوش کن تا بشنوی
پند اشعاری بگیری توشه راه

2

درد اقیانوس خود را برملا
بر کسانی آشنا با دردها

گر کشم فریادهایی همچو رود
مرگ اسفندی ربیعی را بقا

3

با هنر لب عاشقی بی بوسه ای
طرح گلزاری کشی در سینه ای

با دلی آگاه دور از خصم ها
سینه آماسی برون از کینه ای

4

همچو موسایی شدی در کوه طور
همچو آن خاتم نبی در غار ثور

با سکوتی اختیاری جان من
جلوه ای از کوه دیدی پخش نور

5

با سکوتی کن نگاهی ماه را
مهر را در شب ببینی ماه سا

گر چه سرخی لب همان مهری گواه
با گلو بُغضی صدا ما را دلا

6

ای رها از خاک والایی نشین
دور از شهری به دور از سرزمین

می روی جایی کجا آباد را
لحظه بینی دور از غم با یقین

ولی اله بایبوردی

02 / 12 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 24, 1399

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 24, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. امیر جلالی

    اردیبهشت 24, 1399

    با آنکه ادبیات نوشتاری شما و زبان اثر شما خاص خودتان است اما شفافیت و بی تکلفی در آن به وضوح مشهود است و این نکته بسیار ارزشمند است. درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 25, 1399

      سلام

      استاد بزرگوار جناب جلالی ارجمند

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      🌸🌸🍃🌿💐🌿🍃🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا