🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ببار ای ابر رحمت

(ثبت: 262094) مرداد 1, 1402 
ببار ای ابر رحمت

ببار ای ابر رحمت

مرا بگذار تا دلواپس احوال خود باشم
اسیر سایه روشن هایی از تمثال خود باشم

دلم خالیترین پس کوچه لبریز حیرانی است
غروب هر خیابانی که مالامال خود باشم

نمی فهمد کسی غیر از تو راز قصه ی ما را
تو هم بگذار تا اینکه خودم دنبال خود باشم

بهاران رفت و باید هر دلآشوب خزانی را
به فکر آب و رنگ میوه ها ی کال خود باشم

تمام عمر خود را نذر این کردم که فهمیدم
چگونه لایق ایامی از هر سال خود باشم ؟

درون کوله بارم جز غم و خسران نمی بینم
اگر در جستجوی ذره المثقال خود باشم

ببار ای ابر رحمت تا به زیر نم نم مهرت
درون دیدگانم قطره سیال خود باشم

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 1, 1402

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🌷👏👏👏

  2. طارق خراسانی

    مرداد 1, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. فیروزه سمیعی

    مرداد 1, 1402

    درودتان باد جناب استاد معصومی ادیب گرانقدر
    زیبا سروده اید و دلنشین و چه زیبا خوانده اید با آهنگ زیبای سه تار
    حظ وافر بردم
    زنده باد👏👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و درخشان
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1402

    سلام و درود و ارادت

  5. معین حجت

    مرداد 1, 1402

    دستمریزاد …👏👏👏💐💐💐

  6. شیما رحمانی

    مرداد 2, 1402

    درودها👏👏👏🌹

  7. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    احسنت بر شما
    🌺🌸👏👏👏🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا