🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدبختی

(ثبت: 236094) اسفند 5, 1399 

– بدبختی:

پیرهن‌ام را تن صندلی می‌کنم
می‌نشینم روبه‌رویش…
می‌پرسم:
–خوشبخت هستی؟

آه؛
او هم می‌داند،
بی تو خوشبختی
برای من
مفهومی گنگ دارد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 5, 1399

    🌻🏵💐🌺🌸🌹🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا