🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدبین نباشیم

(ثبت: 6487) شهریور 1, 1397 

میشه دنیا رو با چشم دل نازت ببینی 
راه سخت زندگی رو گل لبخند بچینی 
مثل کوه صبر باشی  تو دشت سبز  عاشقی
هرچی کرم شک و آفت زشتی نبینی
????????97/5/22????بداهه????
فاطمه_اکرمی_دلنگار