🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدی و خوبی

(ثبت: 655) بهمن 8, 1394 

دخترم گفت 
مامان چرا دنیا ی ما اینجوریه 
چرا بدی با خوبی ها یه جور ه
حیف که نمیگن بد و خوب جدا شه
خوبی با خوبی تو یه جایی  جاشه 
اونکه بد  با بدیهاجمع باشه  
زیبایی ها با خوبی  یک جا باشه 
حیف نمیگن جدا باشید تودنیا 
بدی نباشه سهم ادم خوبا
حیف که باید خوب و بدها یکی شن 
حیف که باید همیش  تحمل بشن 
???????????????????????????????????
جواب من به دختر عزیزم 

دخترمن دنیای من این حرف اخرمن 
گاهی باید شنیده ها رو نشنید
گاهی باید که دیده ها رو ندید
گاه باید   فریاد سکوت شنید  
گاهی باید با  بغض غم را ربود   
قصه ی دیروز و امروز همین بود  
یعنی بایدسوخت و ساخت با بدی 
تا که به دنیا نبازی با تبی 
اره عزیزترینم غم دلت نبینم 
خیلی سخته دنیای ما ادما 
گاهی پراز دردمیشه دلهای  ما
بدی  و خوبی در  صفی  طویلن 
زندگی را همه یجور میبینن 
باید پیش رفت  توی صف زندگی 
هست  همه ی دردهاتوی بندگی  
دروغ بودو  دورنگی کلک ها 
گاهی همین ادم شیطان  نما 
دنیارو میکنه پراز بدیها 
دنیا شده پراز نیرنگ ماها  
خدا بده به دلها خودت .صفا 
تاکه  پر شه دنیامون   ازخوبیها
اگر نباشی میان ادما 
یا   که نبینی هیچ   کار   انها  
قشنگیها   پر میشه  تو  دنیامون
صفا میشه همه ی  لحظه هامون
?????????????????????????????????????
فاطمه اکرمی ( دلنگار)

کانال تلگرام دلنگار

https://telegram.me/delnegararefaneh