🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برایت شعر آوردم

(ثبت: 6125) خرداد 18, 1397 

برایت شعر آوردم , چرا سر در گریبانی ؟

مگر اندوه جانم را تو از چشمم نمیخوانی؟

 

نشستم گوشه ای تنها برایت شعر میخوانم

جهان هرگز نمیفهمد چرا امشب پریشانی

 

درون دفتر شعرم , دوباره برف میبارد

سکوت لال پاییزم , تو هم یکسر زمستانی

 

گرفتار غزل گشتم , دعاهایت اثر کردند

مداوم سرد و تاریکم , درون خویش زندانی

 

چرا باید چنین باشد چرا من را نمیفهمی

تو حالا کل این جانی چرا از خود گریزانی ؟

 

همین جا توی این شعرم , تو را دیشب بغل کردم

تو را اندوه عریانم که حالا کل این جانــــــــــــی

 

برایت ساده میگویم , حکایت همچنان درد است

خزانی تا ابد زخمی , سکوتی سرد و طولانــــــــــــــــــی

 

سمانه تیموریان