🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برایت شعر می بافم

(ثبت: 3458) اسفند 4, 1395 
برایت شعر می بافم

از اینجا که منم،تا تو
تمام شهر
بارانیست،
نه لبخندی نشسته بر لبِ کوچه
نه سازی می نوازد
گوشِ آشوبِ خیالم را…
از اینجا که منم
تا کوچه ی آغوش تو،
“فاصله” قدِ خیابان های
این شهر است،
برایت شعر می بافم
کلاف هر خیابان را…

دنیا.ت(ماهک)
95/12/4