🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای فلسطین

(ثبت: 264541) مهر 19, 1402 
برای فلسطین

یک روز هم میعاد خواهد شد
حق فاتح بیداد خواهد شد

در چشم‌هایت صبح پیروزی
روح شهیدان شاد خواهد شد

آن روز نزدیک است روزی که:
پایان استبداد خواهد شد!

از «غزه» می‌رقصیم تا «حیفا»
ویرانه‌ها آباد خواهد شد

تاریخ را هر بار می‌خوانند
از ما به خوبی یاد خواهد شد

ظالم سزایش گور نابودی‌ست
این سرزمین آزاد خواهد شد

می‌بوسمت در «مسجد‌الاقصی»
آری… مبارک‌باد!… خواهد شد…

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام
    چه قشنگه

  2. محمدعلی رضاپور

    مهر 20, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    بسیار زیبا و امید بخش

    ان شاء الله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا