🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته

(ثبت: 236533) اسفند 9, 1399 

 

گفته بودند زخمهاى كهنه درمان مى كنيم

كلبه هاى ناتوانان روبه سامان مى كنيم

همچو قارچى بى امان برجهاى تهران باب شد

تك تك آمال محرومان دگر بر آب شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 9, 1399

    🌹🌻🌹🌻🌹🌻🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا