🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد

(ثبت: 6489) شهریور 2, 1397 

این خط خطی اصـلاً برای جــرزِ دیوار
اصــلاً شبیـهِ شــیء کهنـه کنــجِ انبـــار
.
یـا ســـوژهء معمـولیِ اخبـــار…شـــایـد
شکــلِ نـواری تویِ ضبــط و رویِ تکرار
.
هرطور میخواهی قضاوت کن مهم نیست
رَد داده خــودکـارم بـــرای آخـرین بــار
.
داروغهء مشکی ترین چشمـانِ شهـرم
گـویـا حواسـت نیست انگاری نه انگار
.
لطفـاً بیـا بانـو کـمی هـم جـای مـن باش
از کم محلّی هـای بیخـود دسـت بـردار
.
ای قــاضـیِ زیبـــاتـریـن زنــدانِ دنیـــا
زنـــدانیِ خـــود را نبــر تـــا چــوبهء دار
.
می خواهمـت…برگـرد…دلتنگـم عزیـزم
این خواهشم را لااقـل در ذهـن بسپـار
.
علیرضا آرین مهر